Wednesday, January 18, 2017

Assalamualaikum semua :)

Tengok gambar-gambar di bawah ni. Cantik tak beg dengan pil box tu? Itulah hadiah untuk pelanggan yang saya sayangi. Of course FREE. Dah nama pun hadiah kan. hehe

Ini sebagai tanda terima kasih kerana memilih untuk membeli dengan saya dan memepercayai saya. Terima kasih juga kerana memilih Shaklee sebagai supplement kesihatan anda. Insyaallah asbab vitamin Shaklee kesihatan anda akan menjadi daripada tidak baik kepada baik dan daripada sihat kepada lebih sihat.

Haaa. Kalau nak dapat hadiah ni daripada saya, orderlah Shaklee dengan saya. Semestinya FREE CONSULTATION :)


No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.


Salam Sayang
Madam Syuhaidah
WhatsApp: +6010-4031219
Previous Post
Next Post

post written by:

0 comments: