Wednesday, December 28, 2016

PERJALANAN MENURUNKAN BERAT BADAN

Assalamualaikum w.b.t

Setiap hari saya akan update di Facebook berkenaan Perjalanan Menurunkan Berat husband saya. Kenapa saya selalu update? Sebab saya ingin kongsikan kepada semua bahawa dengan mengawal makanan, mengambil makanan yang berkhasiat, dan disertakan dengan sedikit exercise, mampu untuk membantu menurunkan berat anda. Yang paling penting, kurus dengan sihat



Saya juga ingin kongsikan bahawa betapa perjalanan menurunkan berat ini 100% perlukan semangat yang kuat. Hanya dengan kekuatan mental dan spiritual yang akan membuatkan anda berjaya. Kalau anda ada niat untuk menurunkan berat badan, tapi tidak disusuli dengan tindakan kerana tidak sepenunhya ada kekuatan dalaman, maka niat itu hanya tinggal niat sahaja

Saya juga ingin kongsikan bahawa perjalanan menurunkan berat juga memerlukan teman yang sangat supportive. Anda boleh berjaya seorang diri. Tapi anda akan lebih mudah berjaya dengan ada nya teman yang selalu menyokong anda

Saya juga ingin kongsikan bahawa makanan tambahan (supplement) daripada Shaklee ini sangat membantu dalam menurunkan berat badan. Husband saya sendiri menjadi testimoni yang paling dekat dengan saya. Sebab itu saya ingin kongsikannya dengan semua.

Ini ialah gambar-gambar husband saya. Penurunan berat daripada 95 kg ke pada 82 kg. Insyaallah dalam proses untuk menurunkan berat sehingga 75 kg. Berat husband untuk dapat BMI yang normal





Gambar last tu tak nampak sangat perbezaannya sebab beza 3 kg je..hehehe :)

Supplement apa yang ada dalam set menurunkan berat badan?

Secara asasnya, proses menurunkan berat badan melalui tiga proses iaitu bakar, buang, dan bina .

Proses membakar ada dua item utama iaitu Omega Guard atau/dan Lecithin

Proses membuang ada dua item iaitu Herblax atau/dan Alfalfa

Dan proses membina ada dua item juga iaitu Energizing Soy Protein (ESP) atau/dan Cinch

Bagaimana semua item ini membantu dalam menurunkan berat? Perlukah ambil semua item? Saya akan share dalam next pos ye. Stay tune ~~~

--

Salam Sayang,
Madam Syuhaidah
.
WhatsApp: +6010-4031219




Previous Post
Next Post

post written by:

0 comments: