Sunday, January 29, 2017

BETUL KE AMBIL VIVIX CONFIRM HAMIL?

Siapa yang bertanya confirm2 ke Vivix ni boleh buatkan hamil, sungguh saya tiada jawapan yang pasti

Related image
.
Siapala saya nak kata yang memang confirm yang you akan pregnant dengan Vivix
.
Untuk menentukan you pregnant atau tidak, bukan kerja saya. Allah yang tentukan segalanya
.
Apa yang saya cakap based on sains. Saya percaya pada sunnatullah. Saya percaya bila kata Vivix ni mampu repair sel dan menyihatkan sel, saya percaya
.
Bukan percaya membuta tuli. Tapi percaya sebab adanya kajian yang begitu teliti. Adanya lebih 2000 research publication untuk Vivix sahaja
.
Saya percaya sel yang sihat akan hasilkan sistem badan yang sihat. Salah satu sistem dalam badan ialah sistem peranakan. Bila sistem peranakan sihat, Insyaallah peluang untuk hamil tinggi
.
Itu yang saya pegang dan percaya. Kalau anda dah makan macam2 ubat, sudah buat macam2 rawatan tapi masih belum berhasil, anda masih boleh berikhtiar dengan Vivix
.
Sama ada hendak mencuba atau tidak terpulang pada anda. Saya hanya kongsikan apa yang saya rasa dapat membantu.
.
Apa yang penting jangan sesekali berhenti berusaha. Jangan sesekali berhenti berikhtiar. Dan yang paling penting jangan sesekali berputus asa dengan Allah. Pohon pada Dia sungguh2. Insyaallah kalau Allah kata jadi, sekelip mata sahaja mampu terjadi
.
Kalau nak tanya apa2 berkanaan Vivix ni boleh PM je saya. Atau whatsapp di 010-4031219:)
Benda baik kita kongsikan sama2

 ðŸ˜˜
Previous Post
Next Post

post written by:

0 comments: