Monday, April 3, 2017

Assalamualaikum w.b.t

Siapa yang mengikuti FB saya Syuhaidah Rahmam memang akan selalu nampak saya update berkenaan dengan projek Self Spa and Beauty Plus dan juga Projek Memikat Suami.

Kenapa projek ini dilancarkan? Sebab kita ingin semua wanita menghargai kecantikan diri sendiri. Setiap wanita itu telah dilahirkan dengan sangat sempurna ciptaannya, begitu indah, dan cantik sekali.


Cuma, apabila kita semakin meningkat usia, ada sesetengah daripada kita mula mengabaikan kecantikan diri. Kecantikan di sini bukan hanya kecantikan luaran sahaja, tapi kecantikan dalaman juga.

Kecantikan luaran semua orang boleh nampak, tapi kecantikan dalaman hanya kita yang boleh rasa.

Apa guna diri cantik tanpa jerawat, tapi mengalami masalah keputihan berbau dan hanyir?


Apa guna kulit licin tanpa jeragat tapi sendi-sendi, tulang-tulang sudah mula sakit?


Apa guna tiada blackhead di hidung, tapi penuh dengan selulit di peha?


Kami di Team The Walking Beauty sangat menyedari hakikat ini. Hakikat di mana:


  •  Ramai yang peka kepada kecantikan luaran, tapi tidak peka dengan kecantikan dalaman


  •  Ramai yang mula mengabaikan kecantikan diri apabila sudah berumah tangga dan ada anak

  • Ramai yang ingin pergi spa, tapi tiada kesempatan dari segi masa dan kewangan


  •  Ramai yang nak cantik, tapi tiada ilmu!!



Disebabkan masalah-masalah di atas, maka kami, Team The Walking Beauty melancarkan Projek Self Spa and Beauty Plus.

Self Spa merujuk kepada betapa kita sebenarnya boleh berspa dari rumah dengan mudah dan murah. Self Spa juga lebih FOKUS kepada kecantikan luaran.

Manakala, Beauty Plus pula FOKUS kepada kecantikan dalaman wanita, di mana seorang wanita itu akan menjadi sihat dan lebih berkeyakinan apabila mengambil nutrisi yang mencukupi.

Bagaimana pula dengan Projek Memikat Suami? Haaaa.... Ini ialah projek dalam Projek Self Spa and Beauty Plus.



Projek Memikat Suami ini khusus untuk isteri sahaja ke?

Oh tidak!

Ianya khas untuk semua wanita, tidak kira seorang isteri ke, anak dara ke, janda ke, wanita berumur ke.Tak semestinya isteri orang je tau.

Sebenarnya Projek Memikat Suami ni, kita buat utk MELENGKAPKAN DIRI SEORANG WANITA dgn ilmu multi skills.

Bukan lah masuk sbb nk kena jadi hamba suami ke, kang ada pula yg ckp, buat apa nk pikat suami, suami tak pikat aku pun ?? hahahaha.

Bukan mcm tu, nama je Projek Pikat Suami, tapi sebenarnya lebih nak pikat diri kita untuk menjadi wanita yg well rounded.

Cuba tanya diri:


  •  Tak suka ke kalau muka kita cantik, licin flawless?? Mesti senyum sorang2 bila tgk cermin ?

  • Tak happy ke kalau kita boleh feel Spa di rumah, tanpa perlu tinggal anak2? Boleh lah merasa life ala2 mak datin giteww ??


Bila kita ada banyak skills dan kepakaran , self confidence akan meningkat.
Dan aura tu secara tidak langsung, akan sampai pada suami.Suami mana x bangga oiii kalau isteri pandai jaga muka, pandai jaga anak, pandai jaga body, pandai cari duit

Sebenarnya semua tu akan balik kepada diri kita sendiri, kita akan makin SAYANG kat diri sendiri.

Ok, dah clear tak dengan projek kami ni? Awesome kan !!!



Jadi mesti you all tertanya-tanya macam mana hendak masuk dalam Projek ini kan, dan apa yang akan you all dapat.

Syarat kemasukan ada dua iaitu:

1. Masuk dengan membuat pembelian barangan Shaklee sekurang-kurangnya 100 points dan register sebagai member Shaklee

atau;

2. Masuk terus dengan Pakej Self Spa and Beauty Plus, berharga RM 399.


Apa yang you all akan dapat bila ambil Pakej Self Spa and Beauty Plus ni?

1. Sustained Release Vitamin C - bantu untuk licinkan kulit muka dan membantu pembentukan kolagen.

2. Ostematrix - Ostematrix ni supplement kalsium, yang membekalkan kalsium yang secukupnya dalam badan. Tahu tak, wanita lebih berisiko menghidap osteoporosis berbanding lelaki disebabkan wanita mengalami period, mengandung, dan menyusukan anak.

3. Herblax - Item detox yang bantu untuk cuci usus. Bila usus sihat, penyerapan nutrient leih effisyen. Herblax juga bantu untuk turunkan berat badan.

4. Gentle Make Up Remover - Buang segala daki dan kerak-kerak di muka

5. Membership Shaklee - Banyak benefit yang boleh dapat seperti boleh enjoy harga ahli dengan potongan sebanyak 10 hingga 30%, mendapat info-info kesihatan, berpeluang untuk menyertai kelas nutrisi, dan juga berpeluang untuk menjana pendapatan.

6. Basic Spa Kit - Spa kita ini penting untuk buat Self Spa di rumah.

- Headband
- Sponge
- Masker Brush
- Alatan manicure, pendicure



7. EXTRA EXTRA EXTRA - nak tahu apa extra nya? Boleh tanya saya. SUPRISE  untuk yang ambil Pakej Self Spa dan Beauty Plus ni

Ya Allah. Macam-macam dapat kan. Hanya dengan RM 399 sahaja. Seriously? Yes serius tak tipu. Sempena pelancaran projek ini. Tapi harga ni sampai 30 April 2017, jam 11 malam sahaja. Masuk bulan Mei harga lain dah tau. Jadi cepat-cepat grab harga ni.

Tidak kisah you all masuk melalui cara 1 atau cara 2, you all akan di invite untuk masuk ke dalam Group Self Spa and Beauty Plus. Di situ, macam -macam kita akan kongsikan.

Antaranya ialah info-info berkenaan kesihatan luaran dan dalaman, info berkenaan kecantikan luaran dan dalaman, teknik-teknik spa, dan macam-macam ilmu lagi. Group ini sangat aktif dan exciting :)

Ilmu-ilmu ini semua sangat penting dan berharga. Kalau you belajar dekat luar, harga dah ribu-ribu dan hanya ilmu sahaja, tanpa ada vitamin ke, skin care ke, ataupun basic Spa Kit. Tapi dengan join Self Spa and Beauty Plus bukan sahaja dapat ilmu, tapi dapat lagi macam-macam item yang lain. Sangat menjimatkan !!!

Dan apa yang best bila dah ada ilmu? You all boleh berspa sendiri dengan menggunakan spa kit yang dibekalkan. Bukan itu sahaja, you boleh facial kan suami, bagi suami rasa tenang dan makin sayang dengan kita. Dah kata pun #ProjekMemikatSuami kan. hehehe. Kalau yang tak kahwin lagi boleh facialkan ibu dan ayah atau adik-beradik yang lain.

You all pun boleh jana income sendiri tau bila dah ada ilmu. Tak kisahlah nak jana income melalui berkongsi berkenaan dengan kebaikan vitamin Shaklee ataupun nak jana income melalui servis spa. Boleh buat home spa, ataupun mobila spa. Seronok kan? :)

Sebagai kesimpulan, Projek Self Spa and Beauty Plus ini kami anjurkan bagi menghargai kecantikan setiap wanita itu. Kecantikan itu perlukan usaha, dan kami di TWB mencuba sedaya upaya kami supaya kecantikan itu boleh diperoleh oleh setiap wanita melalui cara yang mudah.

Tidak perlu ke spa yang memerlukan extra masa dan wang, tapi boleh berspa sendiri di rumah kerana dalam Pakej ini kami bekalkan sekali dengan Basic Spa Kit dan juga ilmu-ilmu penting untuk membolehkan semua wanita itu boleh berspa dari rumah.

Syok kannnn. hehehehe. Dan satu lagi, sapa hanya fokus kepada kecantikan luaran, tapi projek Self Spa and Beauty Plus ni fokus kepada kecantikan luaran dan dalaman. Bila luaran dan dalaman sihat, hidup kita pun akan lebih berkualiti, lebih gembira, Insyaallah :)

Cepat-cepat PM. Bulan Mei harga lain dah :)


--

Salam Sayang
Madam Syuhaidah
.
WhatsApp: +6010-4031219




Previous Post
Next Post

post written by:

0 comments: