Wednesday, January 4, 2017

BAGAIMANA POLYPHENOL BERTINDAK?

Assalmualaikum semua

Dalam pos sebelum ini saya ada menceritakan berkenaan dengan apa itu polyphenol dan manfaanya. Kenapa perlu saya cerita? Sebab saya faham yang bukan semua oranga faham berkenaan polyphenol. Jadi saya tidak mahu pembaca saya nanti rasa keliru dan tertanya-tanya apa itu polyphenol.

Dan saya juga tidak mahu syok sendiri becerita betapa baiknya polyphenol dalam Vivix ini tetapi pembaca saya tak dapat nak menghargai polyphenl ini sebab tak tahu pun apa itu polyphenol. Bagi sesiapa yang tidak pernah membaca entri sebelum ini boleh rujuk link ini :)

Jadi kita sudah tahu mengenai apa itu polyphenol dan manfaatnya. Bagaimana pula dengan mekanisma tindakan polyphenol ini sehingga menjadikannya begitu bermanfaat kepada consumer?

Secara ringkas, ada empat perkara yang boleh dilakukan oleh polyphenol iaitu:

1. Membantu sel-sel anda melindungi dan membaiki DNA, dan melawan radikal bebas dengan tujuan memastikan sel sentiasa sihat

2. Optimize cell performance dengan mengurangkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End Product) - Protin AGE ialah penyebab kepada glucose intolerance dan penuaan selular

3. Menggalakkan kesihatan Telomeres, part yang sangt penting kepada sel. Telomere ialah protective cap of DNA. Telomere length is the predictor of health and logetivity.


4. Meningkatkan tenaga sel, membantu memperbaharui dan membaikpulih sel


Itulah dia empat perkara yang dilakukan oleh polyphenol dalam membantu kita untuk mengekalkan kesihatan yang sihat, membaik pulih kesihatan yang sudah terjejas, dan membantu juga untuk memulihkan penyakit kronik seperti kanser

Daripada 1 Januari sehingga 31 Januari 2017 akan ada promosi untuk minuman polyphenol ini iaitu Vivix

Pembelian dua botol akan dapat 5% DISKAUN
Pembelian 6 botol akan dapat PERCUMA 1 botol


Dengan mengambil salah satu offer ini, anda layak untuk mendapat FREE MEMBERSHIP dan REBATE CASH

Moga-moga Vivix dapat membantu sahabat-sahabat saya untuk mendapat kesihatan yang lebih baik dan hidup lebih sejahtera :)

--

Salam Sayang
Madam Syuhaidah
.
WhatsApp: +6010-4031219
Previous Post
Next Post

post written by:

0 comments: