Thursday, January 5, 2017

IKHTIAR UNTUK MENDAPATKAN ZURIAT

Assalamualaikum

Di sini saya nak share pengalaman seorang kakak ini yang mengalami masalah endometriosis, yang akhirnya berjaya untuk mengandung asbab Vivix. Sebak membaca ceritanya :(



'Saya pernah ada masalah  ENDOMETRIOSIS. Tiub fallopio sebelah kiri saya tersumbat & hampir dibuang..

Tapi alhamdulillah, operation berjaya. Tiub yg tersumbat tu tak dibuang. 

Saya TTC (Trying to conceive) selama 5 tahun..

Setahun lepas operation, saya still belum berjaya hamil. Period pon jadi tak regular. 

So saya & suami tawakal dengan vivix. Dua2 minum vivix (saya & suami).. Tujuan utama sekadar nak dapatkan kesihatan yg optimum je. Tapi nak jadi rezeki, sebulan lepas ambil vivix tu period mula dtg blk.

Sekali je period then lepas tu tak datang. Tak expect apa2 pon masa tu sbb saya ingat healing crisis ke apa ke..

Tapi alhamdulillah, Januari tahun lepas saya disahkan hamil 4 minggu. 

So apa yang saya boleh katakan, vivix membantu dari segi memperbaiki sel2 yg rosak akibat operation tu & pada masa sama membantu beri energy semula kepada sel2 badan kami suami isteri.

Dan dgn asbab vivix dgn izin Allah SWT, saya berjaya hamil selepas 5 tahun mencuba.. 


So saya sangat2 suggest la kalau ada TTC yang sungguh2 nak usahakan utk hamil.😊

Itulah kisah akak ini dengan Vivix. TTC selama 5 tahun, dan asbab Vivix Allah izinkan beliau mengandung. Vivix sebagai ikhtiar. Tapi semuanya berlandaskan sunnatullah

Kajian telah menunjukkan bahawa polyphenol, kandungan dalam Vivix membantu untuk membaiki sel-sel yang rosak, dan memberi tenaga pada sel. Jadi, apabila sel-sel anda sihat, badan anda sihat, peluang untuk mengandung itu lebih tinggi

Teringat pesanan Nutritionist Sarah. Kita tak tahu apa yang terjadi dalam badan kita. Apa yang berlaku pada tiub fallapio kita. Mungkin ada inflammation. Dengan mengambil Vivix Insyaallah mampu untuk mengurangkan inflammation. Peluang untuk mengandung juga lebih cerah

Bagi yang sedang berikhtiar untuk hamil, saya cadangkan untuk anda cuba Vivix ini dan bertawakkal dengan Allah. Moga-moga asbab Vivix anda juga boleh mengandung :)



Vivix ini hanya ikhtiar berdasarkan khasiat dan manfaat di dalamnya. Selepas berikhtiar, kita doa sungguh-sungguh dan tawakal kepada Allah. Moga Allah berikan yang terbaik untuk kita semua :)

--

Salam Sayang
Madam Syuhaidah
.
WhatsApp: +6010-4031219
Previous Post
Next Post

post written by:

0 comments: